Salcalimakarna 1Gozde1Yusuf- makrome seviyorsan ozemakrome sayfasını tavsiye ederim ben orda yaptırdım çok memnun kaldım 😊
eebrum_ Melikehllderin 560TL ödedim, ve 25 gün falan sürdü elime ulaşması. Kapı Süsünü yapan Hanımefendi detaylı bir şekilde bilgi veriyor siz ödeme yapmadan önce :)
Melikehllderin eebrum_ çok teşekkür ederim geç kalmadan bende sipariş vereyim uzun sürüyormuş gelmesi baksana , 31 bitiyo bizim , sagolasin can 🙏
Mucizelerim1 Bende çoook araştırdım.Baktım hepsi aynı model kendimce bişeyler yapmaya çalıştım. Çok içime sindi. Kırtasiyeden topları boyayı aldım. İkeadan çerçeve aldım. Tüy ayıcık ay organizasyon mağazasından aldım. Heyecanla bekliyoruz Miranım 💙
hayalcim Ao526- ödemeyi zaten yapmştık sipariş 5gün demislerdi bugün 5 gün oldu sordum şuan sayfa yok kapalı benide dolandırdı yani Cimere mi yazmam lazım acaba?
beyzacmvrc 1Gozde1Yusuf- sagol canım artık rahat rahat doğurabilirim ahshshs 🤣 Balon sipariş ettim ama kızım sanki bugün yarın gelecek gibi duruyor yetismicek galiba şimdi de onu taktım 😂😂
Ao526- Esoo06 Hepsibahardan sayfanın adı fotoğrafda hepsibahardan bahar turut yazıyor. Yoğun olduğu için yeni paylaşımlar yapamadı ama benim bizzat öğretmen arkadaşım güvenle Alışveriş yapabilirsiniz
Perikiziii Tugce0142 iyi günler bende burdan yaptırdım 2 3 hafta dedi 1 ay oldu gönderdiği birşey yok mesajlarada cevap vermiyor sizede anlaşılan geç göndermiş her yerde böyle yorumlar okuyorum bin pişman oldum 😭
Tugce0142 Perikiziii evet biraz geç gönderdiler sürekli mesaj attık sonuç olarak geldi ama dolandırılmadık