Melo91 kargomu vermiş aptal karı. Mesaj geldi PTT den
Cimer e şikayet edicem ticaret bakanligiba vergi levhan adresin herşeyin elimde paramı yatirmazsan dedim (ki şikayet etmiştim çoktan) tutuştu ariyo falan. adres ver tel ver gönderim bugün öğlen diye
Ben kac kere adres verdim size göndersen de kabul etmiyorum yine şikayet edicem yine savcılığa da gidicem paramı vermedikçe dedim
Şimdi PTT den mesaj geldi ama alıcı ödemeli 69 TL diyo
Kargomu Alır mıyım bilmiyorum vallahi
Paramı almaya ugrasicam yine de