Melo91 kapıda ödemenün hic bir anlamı yok aksine yanlıs yönlendiriyorsunuz suan. Online satıs yapam firmam var.
Kargo firması parayı alıp teslğm etmeden ürünü size teslim edemez,yasak. Paketin içinden ne cıkıcak bilmiyorsunuz.
Havale ile yaptıgınızda en azından elinizde dekont var tüketici hakem heyeti cimer ticaret bakanlıgı sikayet etmeniz yeterli o firmanın incelenmesi için.
En güvenilir sayfalar; web sitesi olan sayfalardır. Web site kurmak için ticaret bakanlıgına kayıt olmanız gerekli firmanız etbis sistemine kaydediliyor kaçışınız yok. Web sitesi olan sayfalardan alısveris yapın ki elinizde kanıtınız olsun.