Ayseunsal88 Arkadaşlar bu bulantı ne zaman geçecek 6haftalıkken başladı 10+4 devam ediyor birde mide yanması gibi boğazım acayip yanıyor sizdede böylemi
Tugce_gokalp Ayseunsal88 Sade soda iç süt de öneriliyor ama ben içemiyorum birde renni şurup isteyeblrsn doktordan
anneoluyoruuumm16 Ayseunsal88 11 haftalık olduk daha devam ediyor. Yemekten önce çıkardım sonra çıkardım az önce bir daha çıkardım. Bana da 12 haftadan sonra geçer diyorlar son bir hafta
Ayseunsal88 Slakiprtci inşallah ya valla keyifle yemek yiyemiyorum birde ev kokuyor bana sizdede varmı dışarda yada başkasının evinde iyiyim kendi evim çok kötü geliyor bana
Slakiprtci Ayseunsal88 o psikolojikmen canım bana su bile kokuyordu içemiyordum eşim diyordu su kokar mı diye ama öyle zamanlar ki herşey den insan tiksiniyor 😊