Selam kızlar.
Doğum yaptığımdan 7. ay geçti. Son zamanlarda psikolojik olarak kendimi çok sağlıksız hissediyorum. Çok agresif davranıyorum, eşime, anneme, kayınvalidesine, akrabalara. Her gün ağır kavgalar çıkıyor, kendimi kontrol edemiyorum gibi hissediyorum. Onlar hormonal bor bozukluğum var düşünüyorlar. Benzeyen durumu yaşayan var mı? Hormonal testleri yaptırmak istiyorum, hangi doktora başvurmalıyım acaba?