NewMom__ Kızlar 9 haftalık gebeyim her sabah yeni uyandığım zamanlar karnım aşırı ağrıyor sonra geçiyor sizde de oluyor mu?
NewMom__ Elif3333 bizden başka olan yok galiba😂😂 gün içinde evet olması normal biliyorum rahim büyüdüğü için ama benim özellikle yeni uyandığım zaman çok ağrıyor