Meleklerkorusun sona kadar okuyamadım öneren var mı bilmiyorum fakat 16.haftada hamile iç çamaşırı giymeye başladım e bebekten almıştım çok rahat diyordum ki berrak11555 bamboo çamaşır alana kadar gerçekten yok gibi ve yeri yumuşacık kesinlikle sıkmıyor 58 kg ile hamile kaldım şuan 34.haftadayım 70 kg oldum e bebekten aldıklarım belli zaman sonra sıkmaya ve dikişleri atmaya başladı aldığım bamboo (xl aldım) çamaşırların hiç öyle bir problemi olmadı ki ebebeğe göre fiyatı daha uygun nerdeyse yarı yarıya keşke baştan e bebekten almasaydım diyorum