Tby2019 Merhabalar arkadaşlar 40+2 den yazıyorum. Cuma sabahından beri sancı çekiyorum ama haala tam sıkıştırmıyor doğum için. Nedendir ya da normal midir böyle durumlar.? Not: doktorum 1 saat içinde 5 dk bi sık tekrarlar ise gel demişti)
yagmur089 Tby2019 peki dk tuttunmu belden karna yayilan bi agri ise veya kalcadan kasiga yayilan bi agri ise dogum sancisidir kac dkda bir geliyor
Prensesannesi96 Tby2019 sen yine de bi git açılmana baktır bence canım muhahhakk olmuştur bence 🥰vakti de gelmiş ben o haftalarda kendime kapıda yer yapcam hastane de 😂😂😂
Tby2019 Prensesannesi96 herhangi bir bişey de gelmedi aşağıdan sıkı sancı olmayıncada almıyorlar geri gönderiyorlar yurtdışından yazıyorum şuan