Fatmabltc Kzlar birinci doğumum aşırı zordu 38 saat suni sancı çektim 40+3 TE doğdu oğlum 30 temmuz olcakti 3 ağustosta doğdu kızımda 30 temmuz gözüküyor inşallah yine suni sancı almam cnku dayanamam diye çok korkuyorum napsam erkenden gelir 🥺
Hizligonzales Fatmabltc oncelikle vaktinde zamaninda saglikla gelsin ins. Sizi iyi anliyorum uzun sure suni sanci cekip zorlu bi dogum yasayinca insan korkuyor bende suni ile dogum yaptim oglumu 38+3 te dogurdum ama cok zordu ters rahim ve rahim ağzı yumusadigi için. Bundada sizin gibi diyorum ins buda 38de falan gelir ama kendi sancimla ve kolay bi dogum olur diye🤦
Fatmabltc Pinklove evet ama maalesef korkum ağır basıyor inşallah sağlıkla 38 inci haftalarda evde sancım başlar
Pinklove Fatmabltc Korkmayın. Allah korusun erken gelse küveze alınma ihtimali var. Sağlıkla gelsin inşallah
Fatmabltc Hizligonzales bende seni çok iyi anlıyorum korkuyorum diyorum bı taneyi doğuran onu da doğurur diyolar
Hizligonzales Fatmabltc oyle olmuyor iste o isler tabikide doguracan yani icinde kalacak değil ama insan korkuyor zorlu bi doğumdan sonra Allah herkese kolay dogumlar nasip etsin ins.