_yfs_ Sanie saniyelik bir durum kendinizi doldurmayın şimdiden herkesin farklı oluyor çünkü bende acı olmadı ama girdiğini hissettiğimiz için kastım kendimi yaşayarak anlarsınız ☺️
Tugbaakcy Sanie kendini kasma yeter o an derin nefes al ver. Tek parmakla kontrol ediyor ben nefes alıp verdim kasılmadığım için acısız geçti korkulacak gibi birşey değil.
Htcsnmz03 Sanie dün kontrolüm vardı doktorum birden çatına da bakayım dedi hiç Hazırlıklı değildim hiç kasmadım asla acımadı çok kısa sürdü sonrasında da hiç bişeyim olmadı bende Burda yazılanlardan korkmuştum boşunaymış 🫢
Gmzavc-58 37+3 de oldum hiç kasmayın kendinizi 10-15 sn sürüyor benim hiç acımadı o esnada. akşam biraz sızladı doğrusu ama geçti yani ben çok büyütmüştüm gözümde hiç korkulacak bişey değilmiş