Busenazzzzzz Merhaba arkadaşlar 🩷 Benim son adet tarihim, 23 Nisan da başladı 27 Nisan da bitti. X uygulamasına göre bugün adet olabileceğim görünüyor , Y uygulamasına göre de 2 gün gecikme gösteriyor. Sizce ne yapmalıyım ? Hamile olasılığı var mı ?
Sunshine123 Busenazzzzzz Hayırlı olsun tebrik ederim sağlıkla kucağınıza almak da nasip olsun inşallah 🌸 ne gibi belirtileriniz vardı acaba
Smyald Busenazzzzzz canım benim bende 22 sinde adet oldum 26 sında bitti adetim 20 si gösteriyor olmadım 22 günde bir oluyorum 2-3 gün gecikme oluyor inşallah stresten değildir bende gğzel sonuç alırım dua et hangi testten sonuç aldın🥺🥰
Zehra-12455 Busenazzzzzz ay hadi hayırlı olsun inşallah rabim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin İnşallah senin adına çok sevindim ☺️🥰🙏🏻
Busenazzzzzz adatuna Selinakbas Teşekkür ederim rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🥹🤲🏻❤️❤️❤️
Busenazzzzzz Sunshine123 Allah razı olsun çok teşekkür ederim rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🥹🤲🏻❤️❤️ Belirtim belki klasik olacak ama ben, her adet olacağım güne yakın göğüslerim çok ağrırdı. Yine ağrıyordu. Kasık ağrım hiç diyecek kadar az oldu. Bir de hani belirti olarak sayıları mı bilmiyorum ama bundan bi kaç gün önceye kadar ara ara başım dönüyor gibi oluyordu bacaklarım ellerim titriyordu. Belki deterjanlarla çok uğraştım diye düşünmüştüm. Şimdi de göğüs ağrım dokununca var 10 üzerinden ağrısını söylersem 7 derim.
Busenazzzzzz Zehra-12455 çok teşekkür ederimmm 🥹🥹🥹🩷 sizin var mı mı bilmiyorum Allahım aratmadan isteyen herkese nasip etsin inşallah 🥹🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Busenazzzzzz Smyald ahhh amiiinn inşallah rabbim nasip etsin inşallah duam seninle 🥹❤️🤲🏻🤲🏻 Prodoctor testiyle yaptım ☺️ Hayırlı haberlerini bekliyorum 🤲🏻❤️❤️