D67 Erbasc progestan kullanıyor musun ondan dolayı akıntı oluyor mantarın enfeksiyonun varmı onlara bı baktirman lazım onlarda akıntı yapıyor çok fazlaysa kesih doktora görünmeni öneririm
Kubra1414 Erbasc korkma kan gelmediği sürece kaşınıp koku gelmediği sürece benimde el kadar resmen akıntı geliyor
Erbasc D67 Progestan ilk haftalardan beri kullanıyorum da gün içinde çok olmuyordu mantar olmuştum fitil kullandım akıntı koku kaşıntı yoktu şuanda yok ama bilmiyorum yine mi oldum
irem1- Erbasc geçen doktoruma aynı şikayetimi ilettim genede 3 günlük bir fitil yazdı doktoruna gittiğinde mutabakat söyle
irem1- Erbasc bu haftalarda hamilelik akıntısının yoğunlaşmasına normal diyorlar ama mutlaka doktoruna danış derim Ben 2 gün sonra kesilip kesilmediğini bakım doktorumla o zaman iletişime geçicem senin geçmemiş bir sor derim
irem1- Erbasc gerçekten korkulu rüyamız oldu bu enfeksiyon ama en başından önemlem almak en iyisi ve en doğrusu
Erbasc irem1- ay ben anlamadım zaten tuvaletim bile ayrı yani evimde tek tuvalet var sadece eşim girmesine rağmen medikalden portatif tuvalet aldım o kadar kılım ama nerden oluyor anlamadım