zeyneepppsultannn Ben 16+3 üm yavaştan yürüyüşlere başlasak mı diyorum siz ne zaman başladınız tatlı annelerr 😍
Deletedmom_52 zeyneepppsultannn hamile olduğumu bildiğimden beri evde öylece yattım mı hiç bilmiyorum sürekli dışardayım zaten hem görevimden dolayı hemde oturan bir insan değilim ne evde ne sokakta hiç oturmuyorum 🥲
Hizligonzales zeyneepppsultannn oglumda basindan beri yurudum tabi öyle cok duzenli degildi ama elimden geldigince firsat buldukca yuruyus yaptim simdi bundads 1bucuk yasindaki bebeyle zaten hareketsizlik imkansiz gun boyunca hep disardayiz 🤦
dilay_06 zeyneepppsultannn hava güzel oldukça yürüyüş yaptım şu anda da simge duman hamile yogası ve pilatesine başladım 32. Hafta
zeyneepppsultannn Deletedmom_52 ne güzel aslında hareket insana enerji veriyor ama ben büyük çoğunlukla evdeyim artık en azından yarım saat bir saat yürüsem mi diyorum☺️
Deletedmom_52 zeyneepppsultannn bence yürüyüş yap mutlaka ekstrem bir durum yoksa harekette bereket vardır ☺️🥲
Maras46konya-00 Çok fazla yürüyemiyorum gebeliğim zor geçiyor arada bir ağrım oluyor kısa yürüyüş oluyor benimki uzun yürüyüş nadirem anca 🥴
zeyneepppsultannn Maras46konya-00 ben daha hiç denemedim de hızlı yürüyünce burnum tıkalı olduğu için nefes nefese kalıyorum kısa kısa başlarım artık inşaAllah ☺️
TugSozTan 34 haftalık olduk kısmetse bu hafta başlıycaz 😂 diğer haftalarda yürürken ağrım oluyordu geçen gün otobüste fenalaştım o yüzden biraz korku geldi tek dışarı çıkma konusunda inşallah babannemle tıntın yürüyüş yapıcaz 😂
zeyneepppsultannn TugSozTan ya dikkat et kendine canım benim yürüyüşün faydası illa ki var ama zorlanırsak da zorlamaya gerek yok
minikoannesi123 Ben kendimi zorlamadan en basindan beri yürüyüş yaptım, 30. Haftadan beri süreyi biraz daha artırarak yapmaya devam ediyorum
Puhu_ishak zeyneepppsultannn 3 haftalıkken öğrendim, önceden de yürürdum ama öğrendikten sonra düzenli ve tempolu yürüyüşe başladım, 18. Haftada da pilatese başladım 36 ya girince bıraktım evde devam ediyorum hala her gün yürüyorum 🥰
zeyneepppsultannn Puhu_ishak MaşaAllah ne kadar güzel pilatesi son haftalarda bırakmak gerektiği için mi bıraktın canım yoksa zorlandığın için mi☺️
Maras46konya-00 zeyneepppsultannn vala zorlandığım da bırakıyorum ya sadece kasık ağrım var çok bişey yapamıyorum
minikoannesi123 zeyneepppsultannn vallahi bilmiyorum ama içimden bir ses 37 38 gibi gelecek diyor bizim kiz :))
Puhu_ishak zeyneepppsultannn tamamen maddi 😅 normalde doktor devam edebilirsin dedi ama bir kurs 8 seans parasını versem 8 kere gidemeden doğuracaktım o nedenle evde kendim devam etmeye karar verdim şimdi pilates topum da var zaten evde eşimle yapıyorum birçok hareketi