Kayra07 yani dogum belirtiside olabilir olmayabilirde benimde kasik bel ağrım bir haftadir var ama gelen giden yok 38 ci haftadayim duşa girince rahatliyorsun ciktiktan snra agri gene basliyor yalanci sanci tbiki uzan sol tarafina doğru yat gecer eger gecmiyorsa doktra gitmende tavsiye ederim