Canım kendini korkutma benim bebeğinde kafası büyük dedi doktorum ikili taramada birde eltimin bebeğinede hep iki haftayı onden kafası denildi ama doktorlarımız hiç problem olmayacağını söyledi, ikili taramada doktor birşey görse zaten dile getirirdi çünkü orda ayrıntılı ölçüyorlar ge elde ailede varmı ırsi olabilir deniliyor eltime öyle demişler bende demediler ama bende ona yoruyorum diğer oğlumda yaşamadım ama bu bebekte var mesela her bebeğin gelişimi farklıdır, Gönlünüzü ferah tutun bence problem yok..🌸😍🙏🏽