Aleyna1305 bekarken çok yiyordum, şuan 2.ye hamileyim, biri 1,5 ay da biri korunmayı bıraktığım ay oldu, kısırlık gibi bir etkisi olduğunu sanmıyorum ama yinede MSG içerdiği için illaki zararları var o yüzden emzirme ve hamilelik dönemlerinde mümkün mertebe dikkat ettim, en fazla 3 4 kere yemişimdir.