Susam-21 Esmaaa61 ilk hamileliğim bende merak ediyorum genelde kaçıncı haftada geliyorlar hatta erkek bebek geç kız erken geliyor gibi şeylerde duydum
Esmaaa61 Susam-21 valla benim kızın hiç gelmeye niyeti yok gibi düzensiz dahi olsa sancı çıkmıyor,aciklik sıfır 🤦
Bet1 Esmaaa61 çok şükür iyiydi hiç girmedi kuveze. Şimdi 32 haftalık olduk bakalım bunda da erken doğum riskim var 35 i görseydim rahatliycam
Ahsnbde 41 haftaya giriyoruz inşallah yerini çok sevmiş gibi herhalde yürümeyi öğrenip öyle gelecek hanfendiler