Aynuresma Kızlar 32 haftalık hamileyim iç bacak ağrısı çatı ağrısı oluyor ben de yürüyemiyorum bile belime geçiyor ağrı sonra birşey batıyor gibi sizlerde de böyle bi durum var mı korkulacak birşey var mı acaba
Sevval0308 Aynuresma canım 33 olacağım hayırlısıyla yarın bir haftadır bu dediklerin bende de var hatta iç bacak ağrım çok garip belime vuruyor ayrıca vajina da da arada sızlama gibi bir şey oluyor
Zehra-12455 Aynuresma bende 32 Haftalık hamileyim ve birden oldu bu belirtiler sanırım bebek büyüyor onun için oluyor Benim 8 haftadır öyle vajinam da bebek sanki orada hissediyorum sanki bişey affedesin
Elfelf0 Aynuresma 27. Haftadaym bayadir bendede var ağrı iç bacak kemiklerim adım attıkça belime batan agri topallıyorum resmen smdiden boyleysm son haftalar napicam bilmiyorum
Busra__06 Aynuresma 26. Haftadayım ve bendede 2 haftadır var doktorum normal olduğu söylüyor magnezyum önerdi oda tamamen geçirmiyor yürürken zorlanıyorum
Zehra-12455 Sevval0308 benimde vajinada öyle bir his var ayağa kalkmak istemiyorum 😂😂sanırım bebek büyüyor ondan olabilir bide doğum şeklini alıyormuş
Tanisemine 34+2 deyim bende de aynı şekilde 2 haftadır var yatakta dönerken, bi yerden oturup kalkerken çok fena oluyor sonra hafifliyor
Hazl12dhgfj Aynen bendede var ilk gebeligimde yoktu böyle bu sefer ikiz gebelik diyemi yada bir normal doğum yaptım diyemi bilmiyorum ama çok kötü ağrıyor
Hazl12dhgfj Aynuresma evet ondan olabilir cnm çünkü doktoruma söylemiştim çok agridigini magnezyum eksikliği ve kalsiyum eksikliğinden olabilir dedi ilaç verdi ama bir kaç kez içtim çok kötü ilaçlar midemi çok kötü eti bende kulanmadim
Sevval0308 Zehra-12455 benim en son makat gelisti yarın kontrolümüz var hayırlısıyla normal doğum istiyorum ama bakalım İki gecedir acayip hareketli maasallah diyeyim bence doğum pozisyonu alıyor olabilir. Aynen bende ayağa kalkmak istemiyorum sanki altıma yapcam :)
Sevval0308 Zehra-12455 evet cnm ve normalde hiç böyle değildi bir haftadir böyle oturduğum yerde bile ağrısını hissediyorum canım yarın doktoruma sorqcagim
Zehra-12455 Sevval0308 bende ya ayağa kalkınca çok kötü ağrı oluyor iki taraftan sert bir şekilde vuruyor 🤦🏻♀️
Busra92_ Aynuresma canm bnm 21. Haftada basladı bu dedgn rahim büyümesbden kaynaklı 15 mayısta doğum yaptım hiç biri kalmadı yasadgn cok normal 🥰
Sevval0308 Zehra-12455 benimkide aynı şekilde tabiki zamanında gelsinler espri yaptım artık canımızı acitiyorlar ya sıkılmışlar diye