Azizeeeee Kuzenim test yaptı ve hamile olduğunu öğrendi fakat doktora gitmiş 7 haftalık kese oluşmuş ama bebek yok demişler 😓 Ve onun arkadaşı da aynı durumu yaşamış ama 9 haftalıkta bebek oluşmuş böyle durum var mı ?
EceAydn Azizeeeee tabi böyle olan çok kişi vardır burda biraz daha beklesin yada başka bir doktora gitsin. Bazen geç görülebiliyor çünkü
Melissnil Azizeeeee geç döllenmeden kaynaklı olabilir 1.2 hafta daha beklemesini yada vajinal ultrasonla muayne olmasını öneriyorum (2 yıl kadın doğumda çalışmış birisi olarak)
eymeninannesii Azizeeeee geç döllenme olabilir cnm biraz daha beklesin peki doktor ne demiş 1 daha ki kontrolde bol su içsin idrara sıkışık olsun inşallah görür bebeğini
deletedmom734 Azizeeeee kuzenime bebek oluşmamış kürtaj yapacağız dediler!!!!!! Kuzenim inatla gitmedi bekledi 8.haftasında zor gördüler bebeği şu an 15.haftasında gitseydi alacaklardı... bunun gibi örnekleri.çok duydum çok okudum
Azizeeeee İnşAllah kızlar ya beni çok üzdü bu durum bende 12 haftalık gebeyim etkilendim açıkçası inşAllah bebeği oluşur Allah’ın izniyle 🤲😍😘