Saliha-aydin Aylık hamileyim akıntım çok tuhaf geliyo ve kasıklarımda ağrı var sizde böyle bişi var mı ?
Bus1234 Saliha-aydin var evet hatta sancım geldi erken doğumu tetikliyor iki cm açılmam olmuş 35.haftada ilaç kullanıyorum
Rmysarft Saliha-aydin bende de yeni başladı enfeksiyon çıktı idrar yollarımda doktoruma gidicem tekrar ilaç için suyla geçiremedim
elayaz_ Saliha-aydin idrar yolu enfeksiyonu kasıkta belde ağrı akıntı yapıyor hamileliğin başından beri fitil antibiyotik ne varsa hepsini kullandım bir çare bulamadım sizde ihmal etmeyin mutlaka test yaptırın erken doğuma sebeb oluyor
imeaeb Saliha-aydin Eğer idrarda enfeksiyon çıktıysa kesinlikle çaresi bolll bol su 👍🏻 istemeseniz bile için günde 3lt ve her gün iç çamaşırı değiştirin bazen günde 2 kez ben bu şekilde durdurdum
Nesedmrer Saliha-aydin bende var ya aynı durum çok korkuyorum ama yaşadığım yer öyle lanet bir yer ki asla doktor bakmıyor merkezden randevu alamıyorum nasip olursa Çarşamba özele gidicem
Mucize_4207 Bende şimdi acilden geldim idrar yolu enfeksiyonu varmış yanma ve ağrı var sadece monurol verip yolladı doktor kontrolü. Perşembe günu o güne kadar nasıl geçer bilmiyorum çokta su içiyorum ama