35+2 günden merhabalar oğlumla bugün muayenemiz vardı. Herşeyi normal sağlıklı ilerliyor dedi ama tek sorun sağ böbrek sol böbrekten biraz büyük dedi. Bir sorun teşkil etmiyo doğunca diğeri gibi olur doğduktan sonra çocuk doktoruna söylersin bakarlar dedi. Bu durumu yaşayan oldu mu acaba düzeldi mi aynı mı kaldı merak ettim sormak istedim şimdiden cevaplarınız için teşekkürler