adn111 Kızlar 39 haftaligim bugün sabahtan beri makat ağrısı çekiyorum sürekli tuvaletim varmış gibi hissediyorum ve bel boşluğumda ağrı var sizce neden oluyor ilk gebeliğim bilgimde yok
ikibebeanasi adn111 canım bence bi acile gidip sancına baktırmalısın. Anlatman sanki sancın başlamış gibi,dinlenince geçmiyorsa bence bi görün hemen
reisMom adn111 benim de ara ara tarif ettiğiniz agrı oluyor ama dinlenince düzeliyor gibi oluyorum uzun sürmüyor yani sizin gecmiyorsa dayanamıyorsanız gidin Bi baksınlar
adn111 ikibebeanasi duş aldım uzandım arada bir gelip gidiyor ama onun dışında bir ağrı yoktu şimdiye kadar hatta hiçbir belirti yoktu
adn111 Gunes17 doktoruma yazdım şimdi ama henüz cevap yok hastaneye gel derse gidicem ama arada bir gelip gidiyor kesintisiz değil
adn111 reisMom dayanilmicak gibi bir ağrı değil ama hissetmemek elde değil duş aldım uzandım uzaninca çok yok ama yürüyünce veya oturunca var
Damlakahriman adn111 dakikaları takip edin saat başı mı oluyor diye 10 dk da bire düşerse doğum sancısıdır ben sizin dediğinizi 2 gğndğr çekiyorum çocuk hareketli oldupu için gitmedim bugün sık oldupunu farkettim ve şuan dakika tutuyorum
adn111 Nurdan-123 gerçekten mi ama bende kasılma falan yok sadece makata baskı ve bel ağrısı var acaba sancilari hissetmiyor muyum salı günü nst günü hareketlerini hissediyorum diye beklemeyi düşündüm ama sizin başka ne gibi belirtiler vardı
adn111 Damlakahriman bende karın sertlesmesi kasilmasi yok ama makata baskı çok oluyor yürüyemiyorum yani hareketlerini hissediyorum o yüzden biraz daha beklicem salı günü nst günümüz zaten. Sizin doğum yakın sanırım sağlıkla kucağınıza alın inşallah 💕
Damlakahriman adn111 amin inşallah dizede rabbim bi avazda kurtarsın inşallah sağlıkla kucağınıza alın bende salıyı bekliyorum yakın Allah’ın izniyle 🤗🥰
iremasmahan06 adn111 dogum sancisiysa dakika ile vurur dakikalarina bak benim 7 dk da bir vurmaya basladi
adn111 iremasmahan06 benimki saat başı vuruyordu ama şuan geçti sadece makat ağrısı devam ediyor doktoruma yazmıştım gel nst çekelim dedi ama ben sancı sertleşme falan hissetmiyorum hiç o yüzden korktum gidip baktiralim bi