Esracaaa o lanet baş ağrısını ilk 3.5 ay o kadar çektim ki kafamı duvarlara vuruyordum artık 4.aya girdiğimde bıçak gibi kesildi ama çok şükür. Ben de zaten migren vardı hamileliğin başlarında hormonlardan dolayı daha da arttı ama parol falan bende asla işe yaramıyordu sadece karanlık odaya geçip uyumaya çalışıyordum 2-3 gün sürdüğü bile oluyordu. Senin de yapabilceğin şeyler işe yarıyorsa parol, alına yapıştırılan migren bantları var o da iyi geliyor, soğuk havlu uygulaması ve şakaklarına nane yağı sürebilirsin inşallah işe yarar