Senel6767 doğumda benimde sonda yapip idrar bosalttilar sanırım 6-7kez yaptılar. Doğum sonrası ilk iki uç idrarimda damla damla oldu yapamadım ama o sonda acısından olmuyordu ertesi güne kadar öyle oldu sonda acısı azalınca yapmaya başladım. Suan sizinde belki öyle olmuştur sonda acısından yapamıyorsundur