Meloss22 Yarın sabah doğumum var, ikinci sezaryen olacak. Sanki daha önce hiç yaşamamış gibi korkuyorum. İnşallah rahat geçer biter de kavuşuruz küçük oğlumla. Bir de evde beni bekleyen 3 buçuk yaşında oğlum var her dk ağlayasım geliyor. İkinciye gitmek çok tuhaf bir hismiş, sanki çok ayrı kalıcaz gibi geliyor, oysa ki 1 gece. Bakalım nasıl bir süreç olacak bekliyorum 😊