Merhaba hepinize iyi akşamlar diliyorum 🌸
36+5 haftalığım bu hafta kontrolüm vardı muayene esnasında doktorum bebeğimin iki hafta geriden geldiğini 34 haftalık gibi göründüğünü söyledi
Nst ye girdim orada problem göründüğünü söyleyip acelece beni perinatoloji bölümüne yolladılar.
Doktor orada muayene etti bebeğimin bir hafta geriden geldiğini ama bunun sorun teşkil etmeyeceğini söyledi tekrar nst istedi ve ilk doktora baya kızdı nst de problem çıkmadı çok şükür ama benim içimde şüphe kaldı bu gibi durumlarla karşılaşanlar var mı endişelenmeli miyim kusura bakmayın biraz uzun sürdü 💙🥰
Rabbim kimseyi bebişiyle korkutmasın inşallah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🤲