Kızlar 6+2 gebeyim .ilk hamileliğim .Biraz ağrılı ve aşırı halsizlik,iştahsızlıkla geçiyor.bazen nefesim daralıyor gibi kalbim çarpıyor gibi oluyor böyle bir korku geliyor.daha karnım çıkmadan böyle karnım büyüdükçe ağrım artar mı ya da nefes almam zorlaşır mı diye düşündükçe kötü oluyorum ? Karın büyükçe neler hissediliyor ? Çok ağrıyor mu büyüdükçe ,gerildikçe?