___ozlm___ Kimlerle aynı haftadayız acaba? Bakalım bebişlerde aynı zamanlarda mı gelecek… çok sabırsızlanıyorum canım oğlum sağlıkla, kolaylıkla gel canımın diğer yarısı 🕊️
Busra__06 ___ozlm___ bizimde son 95🙈 heyecan dorukta ikiz oldukları için biraz erken gelecek benimkiler
___ozlm___ zeynepnilda12 Ağustos sonu gözüküyor ama ilk oğlum 38+2 de doğdu Buda o haftada gelirse 18 Ağustos gibi hesapladım
Gonca4297 ___ozlm___ Goz açıp kapayıncaya dek bu haftaya gelmişiz nasi oldu anlamadim :) Evet büyüdüler ☺️☺️