gamzedenizz 15-9 16-10 17 oldu bigun.benim çarpintim oluyor çok kalp ritmin 140 lara çıkıyor.ilac kullandığım sürece sıkıntım yok şu an çok şükür ben ilk 3 ay 2 haftada bir kardiyoloji ye muayene oldum holter takıldı ilaca o şekilde başlattı doktorum.simdilik iyiyim şükür sadece erken doğum riski oluyor tansiyonda ondan korkuyorum biraz