Kızlar merhaba sizlere bir kaç sorum olacak. Malum gün yaklaştı yarın miniğimiz geliyor İnşâAllah 🙈❤️ Sancım olmadığı için doktor suni ile deneyeceğini söyledi günüm de geçiyor. Doktoruma ve ebeme sormayı unuttum.
Suni alacağınız gün sabah kahvaltı yaptınız mı?
Lavman her iki doğumda da yapılıyor mu?
Suni sancıdan sonra kendi sancıların geliyormuş sanırım herkeste aynı mı oluyor?
Katı şeyler yememeye çalışıyorum ama bu sefer de hiç yemezsem dermanın gelmez diyorlar.
Hastane işlemleri ne kadar zaman sürüyor?
Şimdiden hepinize teşekkür ederim güzel annelerim. Bu arada İlk gebeliğim 🙈