Merhaba hanımlar. 19 nisan regl günüm yumurtalıklarım çok geç büyüyor. Femera kullandım ve 8 mayıs çatlatma iğnesi vurundum. 2 gün önce regl günümdü olmadım. Bugün iğnenin 14. Günü sabah test yaptım negatif böyle birşey yaşayan var mı düşüncelerinizi almak istiyorum.