Bebebebe o kadardan ne olur ki. Bence siz hareketsizlikten bianda temizlik yapina agriniz olmuştur. 9aydir hamileyim hep evimin temizligini kendim yaptim. Her işimi kendim gördüm 4gün snra dogumum var hala da ben kendim yapyorum. Bu kadar evham pimpirik yapmayin yani yazik. O agrilar da normal yani gün geçtikçe ağırlaşıyoruz bel ağrıyacak elbet.
Çamasir suyu kokusundanda bsy olmaz içmiyoruz yani 😀