Kızlar dün geceden beri bacaklarım ve belim ağrıyordu.3 aylık hamileyim dün tam üç ayımı doldurdum.Uyurum sabah kalkınca bi şeyim kalmaz dedim ama sabahtan beri geçmeyen bir bel ve kasık ağrım var endişelenmeli miyim?Çok şiddetli affedersiniz büyük abdestimi ağrılar yüzünden yapamayacak durumdayım.Rahim genişlemesi bel ağrısı kasık ağrısı yapabiliyormuş.Bu denli ağrı yaşayan var mı ?Çok kötü durumdayım.