Feyzaclk kendimiz götürüyoruz, ama veren hastaneler vardir belki. Tabi ki şart degil, normal dogum surecine girdiysen iste hareket farkliligi falan saglar onun ustunde de vakit geçirirsin amac bu. Ben 36. Haftayi bitirdim attik arabanin arkasina hatta havasi inik, lazim olursa orda şişiririz😁