Tutkaltupum bu_partideyalnizsin bende yaklasik 1 haftadir hicbirsekilde bulamiyorum (devletteki doktoru begendigim icin takip etsin istiyorum) ben maddi durum olarak özele istedigimde randevu açtırıp gidebiliyorum ama imkanı olmayan kanaması veya rahatsız hisseden içine süphe dusen doktoruna birsey danismak isteyen insanlar ne yapıyor dusunmeden edemiyorum aylık muayenelere bile insan yer bulamaz bu sekilde ya gercekten 7/24 talep actigim halde 1 kere bile bildirim gelmedi
bu_partideyalnizsin yesillimonn randevu açılırsa bilgilendirme mesajı gelecekti ama oda yok o kadar mi doluluk var yani inanilmaz
bu_partideyalnizsin duyygu53 açılmıyor galiba çünkü mhrsde randevu açılınca mesaj geliyor ama gelmedi hic
yesillimonn bu_partideyalnizsin Maalesef devletten kadın doğuma randevu bulmak cok zor aşırı yoğun oluyor
Miniminik1 bu_partideyalnizsin mesaj gelmiyor ama sabah 10 da açılıyor bazen bana da hiç gelmiyordu kendim sürekli kontrol ederek buldum
Ada008 valla kac haftadır randevu bulmaya çalışıyorum ama yok yok her 15,20 dakka bir baktığım halds hiç olmuyo artık mecbur özele gideceğim siz hangi hastane icin bakiyodunuz
bu_partideyalnizsin Ada008 fethi sekin Elazığ için normalde böyle değildi istediğim doktor olmasa bile herhangi bir doktor yine olurdu mhrs de randevu açılınca haber veriyor hiç acilmamis ki bildirim gelmedi
Ozge111 Tutkaltupum bndw 1 haftadır talep oluşturdum bekliyorum normalde hemen gelirdi mesaj hiç gelmedi sorun mu var acaba anlamadım yarın detaylı ultrasonumuz var sonucu doktora götürücem randevü yok napıcam bilmiyorum
bu_partideyalnizsin Ozge111 umarım en kısa zaman da randevu açılır acilmazsa özele gitmeniz gerekir mecbur ://