Anneyiim46 bu aşermeyi çok merak ediyordum tecrübe etmek nasip olmadı doğurcam hala normal insanlar gibi yiyorum 😁 zaten hamileliğin en güzel şeyleri beni teğet geçti ne kaldı bana bulantıdan yemek yiyememe veya aşırı iştahlı yediğini aynen geri iade etme 😒😒