Hilalcikkk valla ben de çok yiyorum açıkçası canım çok istiyor hamileliğimden önce yoktu yılda 1 anca yerdim.simdi haftada 1 gün muhakkak canım istiyor. Ama doktoruma sordum olmaz dedi baharat var etsiz bile olsa diyor. Ama malesef bu konuda dinleyemiyorum :)) hatta az önce yemiş bulunmaktayim :)