Bilmiyorum kacinci isyanim , isyan demekte istemiyorum ama yine kendimi aglarken buldum. Bogazim dugum dugum, takadim kalmıyor yine yeniden, yarın toparlıcam ama bazen oyle geliyor ki….. çevremde eşimin tüm arkadaşları Baba oldu veya olacak…. Akrabaları desem yine…. 3 yıl nasıl geçti bilmiyorum , geri gidince bakıyorum benden sonra evlenenler artık doğurmuş , çocukları buyuyor, nasıl ağırıma gitmesin soyleyin 🥹🥹 Ah keşke bir mücize olsa, Allahım sağlıklı olsun birtane evladım olsun dünyalar benim olur….. namazlarımı da kılmaya başladım, dualarımı eksik etmiyorum🥹 buraya yazınca rahatlıyorum…. 🥹🥹