AnnesiyimM53 Detaylıya girene kadar hep saçma sapan fotoğraflar verdiler doktorların insiyatifi bence isterseler eğer doğru düzgün bi görüntü yakalayabilirler. En güzeli en neti bu oldu diyebilirim bizim . Bence bebeğinin fotoğrafı normal bi sorun yok canım ilk resimde sanki elini kolunu yüzüne yaklaştırmış gibi ama 2. resimde tüm hatları çok belirgin ve minnoş :)