Merhabalar sabah uyandığımda altımda bir ıslaklık gördm birde yatagıma baktım ki altıma işedim sandm oraya geçmiş bian korktm eşim suyun olmasın bu dedi kayınvalidem aradm panik yapma doktorunu ara dedi aradm bana bugün hafta sonu acilden görün haberleşelim suyun mu degil mi diye gittim alttan muane edildim tahlıl yapıldı idrar tahlili yapıldı 🤷♀️ sonuçları aldm yoğun enfeksiyonla alakalı akıntıymış ama cok korktm 37 haftalığım bugün tam