Fbd Yareenn bende oldu 30. Haftamda tuzlu su ile gsrgara yaptım dişlerini güzel fırçala dişinde ki tartar dan oluyormuş diş eti sorunu ağrı olduğunda da karanfil yağı sürdüm 1 hafta da geçti şükür bende ki sivilce gibiydi kocaman iltihaplı 🤣