umut123_ Abck hamilelik ilk aylar ise çok normal gebelik belirtisi bir çok doktor bulantı için hap ve yanma için ilerki haftalarda gaviscon veriyor doğumdan sonrası işk aylar diyorsanız bilemiyorum doktorunuza danışmanızda fayda var