Asenaa_ Kızlar henüz 2 aylık gebeyim faydalı olması bi yana hurmayı çok seviyorum ve sürekli yiyorum günde 5 10 tane 😂 bir kaç postta iyi olmadığını okudum bugün ilk defa duydum ne zararı var ki
zeynozey Asenaa_ 3-5 tane yede çok yeme kız, kasları yumuşattığı için erken doğumu tetikliyor. Ama faydasındanda mahrum kalmamak için az ye 🤣 özellikle son haftalarda 36-37. Haftada çok yenilmesi öneriliyor doğumu kolaylaştırması içinnn
Kukulikukuli12 Asenaa_ doguma yakın acılma yı dogumu kolaylaştırıyor diyolar ama bence alakası yok. 😄 Olsa bende etki ederdi. 38den sonra hergün yedim kaynattıım suyunu içtim bişey olmadı. 41.hafta suni sancı ile dogum yaptım. Suni verilmese bir 41 hafta daha kızım dogmazdı 🤣🤣🤣🤣