Kızlar 24 haftalığız ve benim hamileliğin başından beri gogus ucu sızısı yaşıyorum. Kızımı doğurduğumda da çok vardı ne yaptıysam geçmedi benim de canım çok yandı kızım da emmek istemedi şimdi ikincisi de böyle olursa diye korkuyorum krem falan kullansam doğumdan sonraya da etki eder mi merak etmiyo değilim yaşayanlar varda nasıl çözdüler beni de aydınlatabilirler mi bi kaç yerde okudum doğuma yakın krem sürenler varmis benim için erken mi acaba