Bereninannesi ben de aynısını kullanmıştım ilk hamileliğimde. Güzel çalışıyordu şimdi ikinciye hamileyim onu kullanıcam yine. Maalesef benimki de biberon hiç almadı ama bi göğsümü ilk zamanlar emmediği için mecburen sağmak zorundaydım, mastit oluyordum süt kalınca. Bence siparişi iptal etme süt göğsünde kalırsa ağrın olabilir sağarsın buzluğa koyarsın belki bir ay sonra alır biberon