Semauzun Merhaba kızlar en son adetim 7 mayıstı iki gün önce beta hgc yaptım 1.20 çıktı şimdi böyle bi akıntı geldi normalde beyaz kremsi geliyordu !! Ay resim ekleyemiyorum