cokkasmabeabi Jrhazar göbek oyuntulu bez sanırım molfixte vardı bı ara. Hiç kullanmadim. Ekstra katlamadim da. Göbeğin altında bağlarsanız sorun olacağını sanmıyorum açıkçası 2 çocukta hiç dikkst etmedim bir sorun da yaşamadık biri 7 günlük biri de 8 günlük düştü göbekleri
2prens2prenses Jrhazar şuan nerdeyse her markanın ilk 3 yada 2 numarası göbek oyuntulu canım molfix prima baby turco slepy
Allahkahretmesin1 Jrhazar her markada var zaten ben sleepy aldım paketinde yazıyordu bimin kendi bezinde bile varmış
pamukprensesss Jrhazar şimdi neredeyse tüm markaların 1 numara bezleri göbek oyuntulu ben sleepy kullandım. Tavsiye ederim
Allahkahretmesin1 Jrhazar çok sorun olacağını düşünmüyorum ön tarafında ince olan yeri içine katlayıp da kullanılabilir
_nigarr24_ Jrhazar huggies elit soft 0 numara kullandım kızımda. Göbeği düştükten sonra 1 numaraya geçtik,zaten 0 küçük oldu . İlk 4 gün kullandık. İçinde ne kadardı hatırlamıyorum ama 10 tanesi fazlaydı hastanede hemşirelere verdim birinin ihtiyacı olur diye