Özeller bana hiç olumlu yanıt vermedi bu konuda hepsi sezeryanci olmuş sanki para için devlette ilk gittiğimde 7 8 cm olana kadar evde beklersen belki yaptırabilirler demişti şuan oda yok diyor o riski burdakiler almaz diyor oda benimki bir sezeryan olmasına rağmen üzerinden 6 yıl geçti artık bakcam nasıl olursa olsun umursamıyorum