Dün hep evdeydim akşam arabayla biraz dışarı çıktık sonra eltimler geldi 3-4 saat falan oturdular bebeğin kıyafetlerini ayırdık uzanamadım sürekli oturduğum için bel ağrım oldu biraz ama her zamanki gibiydi fazla değildi ama bu sabah uyandım ağrıdan yataktan kalkamadım resmen (32 haftalığım bu arada) neyse 1 saat önce de ufak ince bir halım vardı onu balkona attık eşim yıkadı ben sadece suyu açıp kapattım ama şu an bel ağrısından duramıyorum resmen ayağa kalktığım zaman sağ ayağımın üzerine bastığımda çok aşırı ağrım oluyor yürüyemiyorum normal mi bu durum yoksa acile gitmeme gerek var mı gidersem ağrımın geçmesi için bir şey yaparlar mı