Selin356 Benim en büyük şikayetim kanamam oldu; affedersin sidik gibi kanama geldi bende. 1 defa da değil 2-3 defa oldu ben ondan sonra gittim doktora, dış kısımda bir şey göremediler sonra gastroenteroloji bölümüne gittim doktor gün verdi, bayıltıp bakacağını söyledi günüme 3 gün kala bağırsaklarım boşalması için sonra işte ben bayıltıldım geri kalanından haberim olmadı sonucu eşime demişler 1nci derece iç hemoroid dediler ilaç kullanıyorum sürekli kabız olmamak için